Translate

25 Aralık 2008 Perşembe

Son gunlerın şarlatanı!!

SON GUNLERIN ŞARLATANI! Son günlerdeki gündemimiz Hüseyin Uzmez denilen şarlatan! 18 yasından kucuklere''akıl baliğ'' olmadıgı ,kendi iradesini dogru kullanamayacagı düsünüldüğü için oy bıle kullandırılmayan bu ulkede hatta dunyada,14 yasında daha dunyadan bır haber, karsı cınsın , cinsellıgın ne oldugunu bıle bılmeyen,minicik su gıbı bır kız cocuguna cınsel ıstısmarda bulunan, daha oncede ınsan canına kast etmıs bır ınsanın(kaldıkı ben ona ınsan bıle dıyemıyorum)hala televızyonlarda show yapmasını şiddetle kınıyorum.(Hoş ben bu kınıyorum lafınında ne olduğunu anlamış değilim.)Kınayınca bu tür soysuzlar ders almıyor çünkü... Hala da çıkıp insanları yaptığının yanlış olmadığına inandırmaya çalışıyor.O kadar haddini bilmezki kendisini Peygamber Efendimiz (s.a.v.) ile aynı kefeye koyup insanları ikiye bölme provakatörlüğünü bile yapmaktan geri kalmıyor şahsiyetsiz. Adamın genç kızlara düşkünlüğü yeni değil.Şu andaki eşi ile de 15 yaşındayken görüşmeye başlamış.Yani 65 yaşında kocaman adam,herşeyden elini eteğini çekip torunlarıyla oynayacak,kendi dengi bir hanımla mütevazı,tertemiz bir yaşantı süreceği zamanda o ne yapmış?bir sekreteriyle bir başka genç kızlarla gününü gün etmiş.Bu arada da dindarlığn altına saklanmış.Ve biz müslüman türk toplumu olarak bu adamın adını hala geçirebiliyoruz. Dindarlık bu mudur?Allah korkusu bu mudur?Baba olmak,önder olmak bu mudur?Şahsım adına bir müslüman ailenin evladı olarak (kaldı ki müslümanlıktan önce bir insan evladı olarak) içim bulanıyor. Bu olay bütün toplum olarak YARALARIMIZIN KANADIĞININ resmidir. Bu çirkinliklere kim dur diyecek?Kim susturacak bu adamları? Adam hala bunların başına şöhretli olduğu için geldiğini söyleyebilecek kadar utanmaz!Kim seni şöhret yapmış?Hayatn boyunca yaptığın çirkinliklerle gündeme gelmişsin.Hala da bu yaşlı başlı halinle aynı çirkinliklerle gündeme geliyosun. O kadar güzel din adamlarımız var ki bizleri dinimizin,inançlarımızın güzelliğini öğreten huzur veren..Senin gibi dejenere omuş insanlar yüzünden onlarda zan altında kalıyor.Ama bütün insanlar iyiyle kötüyü ayırt edebilecek kadar akıllılar bunu unutma! Hiç düşündün mü o çocuk yarın büyüdüğünde toplumun hangi kesiminde yer alacak?Kendini nasıl savunacak?Kocasının,evlatlarının gözünde ne duruma düşecek?Belki gizli gizli hep ağlayacak,yaşama sevincini kaybedecek.Nasıl kıydın o çirkin emellerine,hislerine yenilip o minicik yavruya...? Annesine söyleyecek hiçbir söz bile bulamıyorum.Analık karşılıksız tek duygudur.Herkes ana olamaz,önce insan olmak lazım.!Sendemi hiç düşünmedin evladını?İnsanlık fakiri aciz ve ahlaksız kadın..! Ben Türkiye Cumhuriyeti'nin adalet sistemine ve aileye,kadına verdiği öneme güveniyorum ve Allah'ın izniyle adaletin yerini bulacağına inanıyorum. Sevgiyle,İnançla kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder